בייתיק קמפיין URBAN - תיק גב למחשב נייד
תיקי גב, תיקי מעטפה

תיקים מותאמים לקצב היום שלך…

בייתיק קמפיין URBAN - תיק גב למחשב נייד

שורדים בג'ונגל האורבני

 

בג'ונגל האורבני של העיר קצב החיים משתנה כל הזמן – רגע אחד נוסעים ברכבת, כמה דקות אחר כך יושבים בבית קפה ושנייה אחר כך רוכבים על אופניים לפגוש חבר.

התיקים האיכותיים של THULE ו- CASE LOGIC מלווים אותך בכל החוויות שיש לעיר להציע. במקום העבודה, בתחבורה ציבורית ובבית הקפה.

שם המשחק הוא עמידות, נוחות וסטייל.

כל אביזרי האלקטרוניקה שמורים במקום אחד

 

החיים המודרניים מאפשרים לנו לעבוד מהמחשב הנייד, לצלם כל חוויה שעוברת בדרכנו ממצלמה דיגיטלית ולהאזין לשירים שאנחנו אוהבים מאוזניות אלחוטיות, לכן חובבי הגאדג'טים יאהבו במיוחד את התיקים שיש לנו להציע. לכל התיקים יש "אזור קשיח" שאליו ניתן להכניס לפטופ או טאבלט, מצלמה דיגיטלית, כונן גיבוי, אוזניות אלחוטיות ועוד גאדג'טים אחרים שזקוקים לשמירה מיוחדת.

אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהאביזרים האלה לא יפגעו גם אם חלילה התיק יפול או יחטוף מכה.

שמנו דגש מיוחד לרפד את הכיס הקשיח היטב כי ככה זה כשרוב החיים שלנו סובבים סביב הגאדג'טים שלנו.

תיק צד למחשב נייד
תיק צד למחשב נייד

אנשי מקצוע סומכים על התיקים שלנו

 

רופאים עורכי דין ואנשי עסקים הצביעו פה אחד – אפשר לסמוך על התיקים של CASE LOGIC ו- THULE. אין תחליף לנוחות שהם מציעים, למגוון הרחב של הכיסים, לעמידות בתנאי חום אבק וגשם. התיקים שלנו מציעים כיסים מותאמים לשמור על כל המסמכים החשובים שלכם מלכלוך וקמטים .

כל המסמכים החשובים שלך וכמובן המחשב הנייד נמצאים במקום בטוח וכראייה לעמידות של התיק אנחנו מציעים עד 25 שנות אחריות !!!

התיקים שזזים איתך לכל מקום

 

התיקים שלנו עשוייים מחומרים קלים ועמידים שעומדים בכל התזוזות של חיי העיר ומספקים הגנה מושלמת בכל שעות היום גם כשנוסעים על אופניים או ברכבת.

קופצים לפגישת עסקים? לדייט בבית קפה? למשרד הייטק יוקרתי? התיקים שלנו יהיו אתכם בכל מקום עם שילוב של איכות וסטייל שלא תמצאו באף תיק אחר.

 

תיק גב למחשב נייד

סטודנט חופשי

 

הלפטופ החליף את המחברת והעט אבל זה לא אומר שצריך לחפף בלימודים – אפשר לחרוש על החומר בכל מקום ולכתוב עבודות מכל מקום שתרצו.

התיקים של THULE & CASE LOGIC יהיו החבר הנאמן שלכם בקמפוס ובתקופת המבחנים ויישארו אתכם גם הרבה אחרי זה. כשכל החומר נמצא במחשב הנייד חשוב לשמור עליו בצורה הטובה ביותר.

לתיקים שלנו יש גם מנשא מיוחד לבקבוק שתייה, אפשרות לאחסן כלי אוכל וכיס לארנק או לסט איפור.

 

CASE LOGIC מתמחה בציוד נשיאה למוצרי אלקטרוניקה שונים ומעניקה כל שנה קולקציה חדשה עם מגוון ענק של תיקים לטאבלט, תיקים למחשבים ניידים, מעטפות ללפטופים, תיקי צילום וכל דבר שיהפוך את החיים שלנו לקלים ונגישים יותר.

thule bags

THULE מייצרת מוצרי פרימיום בלבד , כל מוצרי החברה מאופיינים בהנדסת אנוש מתקדמת תוך שימוש בחומרי הגלם היוקרתיים ביותר.

BUYTIK גאה להיות המשווקת הבלעדית של תיקי THULE בישראל !!

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *