כללי

תיק למחשב נייד – איך לבחור?

10 טיפים לבחירת תיק למחשב נייד/לפטופ

 

  • טיפ מספר 1: לא מתפשרים על נוחות

התיק שאתם הולכים לקנות חייב להיות נוח על הגב שלכם וזה משהו שלא מתפשרים עליו. כשהתיק מלא בחפצים, במיוחד אם הם חדים או קשיחים, נוצרות בליטות בחלקו האחורי של התיק. לאורך זמן הדבר הזה גורם לאי נוחות ואף יכול לגרום נזק ממשי לגב. גם משקל התיק גדל ככל שמכניסים אליו יותר חפצים והמשקל הזה מעיק על הגב לאחר זמן מסוים. אז איך בוחרים תיק גב למחשב נייד שיהיה נוח על הגב שלנו?

לתיקי הגב של THULE יש כמה פיתוחים שמגנים על הגב בעת נשיאת החפצים. הרצועות המתכווננות הם עבות ועשויות מחומר קצף EVA עמיד ואוורירי שכולל גם רשת נשימה. בנוסף ישנה רצועה נוספת להידוק של התיק על עצם החזה וחברת THULE השבדית ממליצה תמיד לחגור אותה בשימוש ממושך. יותר חשוב מהכל, החלק האחורי של התיק שנושק לגב הוא מרופד וקשיח לנוחות אופטימלית. החברה הצליחה למצוא את האיזון בין חלק אחורי שיהיה רך על הגב אך גם קשיח באותו הזמן.

 

 

 

 

לסיכום, אל תתפשרו על הגב שלכם ובחרו תיק גב שהוא מותג בעל מוניטין וניסיון של שנים בייצור של תיקים.

  • טיפ מספר 2: עיצוב אופנתי

מי רוצה ללכת ברחוב עם תיק שלא נראה טוב? להגיע לפתיחת הלימודים עם תיק של שלומיאל? או לשבת בבית קפה עם תיק שנראה כאילו יצא מסרט של האייטיז? אנחנו כאן ב- BuyTik אוהבים להרגיש טוב, להיראות טוב, ולעשות טוב. אנחנו מאמינים שלא משנה מה עושים בחיים, צריך לעשות את זה בסטייל. לכן התיקים שלנו הם המילה האחרונה בעיצוב. לתיקים שאנחנו מחזיקים יש נוכחות וקווים מודרניים עם צבעים שלא מפחדים להעז.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • טיפ מספר 3: תיק למחשב נייד חייב להגן על המחשב

יש שלושה דברים שגאדג'טים אלקטרוניים לא אוהבים: חום, מים וזעזועים. התיקים שלנו שומרים על המחשב הנייד שלכם משלושת האויבים האלה באמצעות חומרים עמידים במיוחד. לכל התיקים יש תא מיוחד למחשב הנייד שלכם. התא המרופד בנוי בצורה כזאת שהוא ממש הדוק על המחשב ולא נותן לו לזוז בתוך התיק, הרפידות עבות במיוחד ובולמות זעזועים. התיק עצמו אטום בפני לחות ורטיבות כך שכל עוד לא תשחו איתו בנהר הוא ימנע מרטיבות להיכנס ולהזיק למחשב הנייד. בנוסף לרוב התיקים יש תא קשיח במיוחד שנועד להגן על הטלפון, על משקפי השמש ועוד חפצים עדינים.

 

 

 

 

 

 

  • טיפ מספר 4: גודל התיק

זה אחד הפרמטרים הראשונים שצריך לבחון והוא איזה גודל תיק אנחנו צריכים. זה תלוי מאוד בגודל המחשב הנייד שלכם: גדלים סטנדרטיים של מחשב נייד נעים בין 11 אינץ' ל-17 אינץ' וחשוב שתא האחסון של התיק יתאים בדיוק למחשב. רוב הלפטופים הם סביב גודל 15 אינץ' ואם אתם במקרה צריכים מחשב נייד היינו ממליצים לרכוש במישרדיה שם יש מגוון גדול של מחשבים ניידים.  הכי גדול לא תמיד אומר הכי טוב, וחשוב לבחור תיק שעונה על הדרישות שלנו. תיק גב ללפטופ אמור לאחסן את המחשב פלוס עוד כמה חפצים חשובים כמו טלפון, ארנק, מסמכים, בקבוק שתייה ועוד כמה חפצים אחרים. לא צריך לצפות מתיק כזה שיסחוב את כל הבית שלנו. גודל התיק נמדד על ידי נפח ותיק בנפח של 16 ליטר יכול להיות המינימום לאחסן מחשב נייד ועוד כמה חפצים חשובים. תיק בנפח של 32 ליטר אידיאלי ללימודים או לנסיעות קצרות בארץ או בחו"ל.

  • טיפ מספר 5: תאי אחסון נוחים

חשוב שלתיק הגב יהיו תאים נוחים לאחסון של חפצים וגאדג'טים שונים.

שימו לב לחלוקת התאים הנוחה: יש תא לעטים, יש מקום למסמכים כמו דרכון ופנקסים שונים, יש תא מיוחד קשיח למשקפי שמש, טלפון סלולרי, כבל הטענה ועוד המון דברים.

ישנו תא מיוחד לבקבוק שתייה וכמובן התא המרכזי הגדול מחולק לתא ללפטופ ותא נוסף לדברים אחרים.

אם כך אפשר לראות שהתיק יכול לשמש לשימושים מגוונים מאוד. הוא יכול להיות תיק לסטודנט או לתלמיד, תיק גב לנסיעות לחו"ל, תיק לרכיבה על אופניים, תיק לאנשי עסקים, או למישהו שיוצא פשוט לשבת בבית קפה.

עם התיקים של THULE אתם יכולים להיות בטוחים שהתיק ימלא את תפקידו בצורה הטובה ביותר.

 

 

 

 

  • טיפ מספר 6: מחיר של התיק

אל תלכו על הזול ביותר. זול עולה ביוקר! היינו ממליצים על תיק במחיר של לפחות 200 ש"ח כדי לקבל תיק שהוא איכותי ויחזיק שנים רבות בלי להיקרע ולהתבלות. אין ספק שעדיף לבחור תיק ממותג בינלאומי מוכר כמו תיקי THULE השבדי שיש לו ניסיון של שנים רבות ביצור תיקים. כשהלפטופ שלכם עולה 3000 ש"ח ומעלה שווה לגמרי להשקיע בתיר איכותי שישמור עליו בנאמנות.

  • טיפ מספר 7: תיק צד, תיק גב או תיק מעטפה

לחברות THULE ו- CASE LOGIC יש תיקים במגוון צורות וצבעים – תיקי צד שמשמשים לנשיאת מחשב נייד וגם לנשיאת חפצים אחרים יל ידי ידית מרופדת לנשיאה, תיקים אלה פופולאריים מאוד אצל מורים, רופאים, עורכי דין ואנשי הייטק ומחשבים. מדובר בתיק נוח מאוד שאפשר לשאת אותו על הגב או על ידי רצועות צד…

 

 

 

 

 

 

תיק מעטפה הוא התיק הפשוט ביותר והתפקיד שלו מסתכם בלשמור על המחשב הנייד. התיקים שלנו עשויים מחומרים עמידים במיוחד ששומרים על המחשב לאורך שנים ללא בלאי וקרעים. תיק המעטפה מכסה את המחשב הנייד מכל הכיוונים ושומר עליו מלכלוך ומכות.

 

 

 

 

 

 

 

 

על תיקי הגב כבר דיברנו בהרחבה והם נמצאים בשימוש רחב אצל סטודנטים ואנשי הייטק.

זוהי הסקירה שלנו להיום, שיהיה לכם בהצלחה בבחירת התיק שמתאים במיוחד בשבילכם :).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *