תיקי גב

סקירה – תיק גב 34 ליטר THULE SUBTERRA

סקירה מלאה של תיק מדגם SUBTERRA של THULE כולל הסבר מעמיק על כל הכיסים ואפשרויות האחסון. התיק מתאים לאחסנת מחשב נייד, לטיולים, לנסיעות ולעסקים.

מה קורה? קוראים לי צ'ייס ריבס אני עושה ביקורות מעמיקות על תיקים ככה שלא תצטרכו לחפש יותר מדי באתרים שלהם כדי להבין.
למעשה היום אנחנו מסתכלים על התיק Subterra 34 ליטר של Thule זה תרמיל מדהים הוא מסוגנן ושימושי כמו שאני  אוהב. יש לו חלק עליון גדול, ולכן העיקר של זה הגישה הראשית מלמעלה. יש לו תא מובנה מותאם אישית שמגיע עם קוביית אריזה אז אתה יכול פשוט לארוז את הקובייה ולדחוף את זה לשם. יש ארגון די מעולה עבור הדברים הטכנולוגיים, אני אראה לכם כל אחד מהכיסים של התיק הזה כאן עוד רגע אבל זה בעצם התמצית.

יש לו קיבולת הגונה, סוג של צורה מגניבה חלקה ואסתטית. המראה החיצוני שלו מלוטש וחלקלק והוא עשוי מחומרים עמידים. הדבר הראשון שאני אוהב לעשות זה להסתכל על החלק החיצוני של התיק ובצד האחורי יש רצועה קטנה ונחמדה לשים מעל ידית המזוודות שלך למקרה שאתה משתמש בזה כתיק הנשיאה שלך עם תיק גלילה וזה בסדר לעשות אם אתה באמת צריך לקחת הרבה דברים. אני אוהב את הרעיון לנסוע עם זה כתיק נסיעות אחד.

יש ידית אחיזה נחמדה בצד זה ובחלק העליון אני באמת אוהב את הידיות האלה. THULE עשו עבודה טובה עם הידיות האלה אני אוהב את החומר ואת התחושה שלהם. אם יש לך בקבוק מים יש כאן כיס גישה מהיר או שאפשר להשתמש בכיס לחפצים אחרים כמו אוזניות.

החיסרון הראשון וכנראה הגדול ביותר של התיק הזה הוא שאין כיס גישה מהיר כאן שאני יכול לזרוק את הטלפון שלי את האוזניות שלי את המפתחות. יש הרבה ארגון בתא הראשי וגם בכיס הטכנולוגי הראשי אבל אני אשמח שיהיה איזה כיס מבחוץ כדי שאוכל לזרוק משהו בפנים. אם מדברים על הכיס הטכנולוגי הזה בואו נפתח אותו, הוא אולי  3/4 מהדרך  בערך חצי דרך למטה ואז אתה פשוט מקלף אותו לאחור ופותח אותו. מבפנים יש לו צבע כזה מגניב של כתום תפוז אני ממש אוהב את זה.
אני אוהב צבעים עזים מבפנים כי זה עוזר לך לראות בפועל מה יש שם כי זה רפלקטיבי ובהיר.

בצד זה יש לך רוכסן קטן עם כיס רשת כל מה שאתה צריך להכניס לשם אתה יכול לזרוק.יש כיס iPad או טאבלט עם ריפוד צמר קטן ונחמד. הבטנה מרגישה כמו מיטה עבור החפצים שלך. יש שני כיסים רחבים לאייפון או טלפון אחר ושלושה מקומות לעטים. ואז למטה יש לך עוד כיס רשת שבו אני שומר דברים שאני אוהב כמו אוזניות מטענים ודיסק און קי.

אז בסופו של דבר יש הרבה ארגון בפנים לתיק הזה של THULE,  יש להם מעצבים גדולים שם שעושים כמה החלטות מצויינות לארגון הטכנולוגיה שלך.

בסדר אז  יש לך את הכיס הראשי שלך למעלה וזה נהדר כי זה אומר שאנחנו יכולים להרחיב ולכווץ את היכולת שלנו כאן אבל לפני שאנחנו נכנסים לזה אני אראה לך עוד שני רוכסנים  אחד מהם מיועד למחשב הנייד שלך.

המחשב הנייד פשוט נכנס פנימה והחוצה לכיס הזה. בתחתית התיק זה פשוט כיס גדול הוא מתאים למקבוק פרו 15 אינץ' שלי שם בקלות ואתה בטח יכול להתאים מחשב גדול יותר. ואז אני אוהב את זה שהרוכסן האחר הוא דרך בשבילי כדי לגשת לתא הראשי שלי אז אני ניגש לתא הראשי מלמעלה אבל יש לי גם רוכסן מהיר  שאוכל לשים משהו כמו הסוודר שלי או משהו אחר במהירות דרך כאן. זה מקל על חיי בהרבה כשאני מטייל ואני יודע שיש לי את הסוודר או ספר או משהו שזה עתה נזרק לשם כדי שאוכל להוציא אותו בקלות מבחוץ.

אז זהו תיק THULE SUBTERRA 34 LITER ואני חושב שהוא תיק מצויין. הוא חלק ומעוצב, בעל סגנון מעניין עם המון אפשרויות. בסופו של דבר תולה מכינה תיקים בעיקר שאפשר לראות בשדה תעופה, אבל אני חושב שזה תיק מעולה שלהם. אשמח לראות אם יש להם תיקים אחרים שעשויים כל כך טוב אני חושב שזה תיק מגניב מאוד לשימוש יומיומי ללימודים או לטיולים.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *