תיק למחשב נייד THULE ACCENT
תיקי גב

סקירה – תיק גב Thule Accent

סקירה מקיפה של תיק THULE ACCENT לשימוש יומיומי, ללימודים, לעבודה או לנסיעות.

היי חבר'ה. אז היום אנחנו נסתכל על תיק מדגם ACCENT של THULE. תרמיל בנפח עשרים ושלושה ליטר. בעבר הצגנו בערוץ כמה תיקים שונים מטולה, והם תמיד בנויים היטב וגם מציעים תמורה רבה למחיר שלהם. ואני חייב לומר, זה תיק באמת מרשים לשימוש יומיומי.

הוא עמיד מאוד ויש לו כמות יפה של אפשרויות ארגון. ואני חושב שזו פשוט תהיה אפשרות נהדרת עבור כל מי שמחפש תיק יומיומי או עבודה אמין. ולכן אני ממש מתרגש לשתף אתכם את זה. אני חושב שיש כאן הרבה דברים נהדרים אז בואו פשוט נקפוץ ונסתכל מקרוב על התיק הזה של THULE.

תיק גב 23 ליטר. מתחילים עם החלק החיצוני של התיק. הוא בהחלט נותן תחושה מאוד טכנית ומודרנית. אני מרגיש שהוא יהיה נהדר לעבודה במשרד או להסתובב בקמפוס. באשר לחומרים, התיק עשוי מחומר פוליאסטר בעל תחושה עמידה שנראה כי הוא מציע כמות טובה של עמידות במים.

נוסף על כך, יש לו גם רוכסני YKK נחמדים מסביב. מבחינת הקיבולת, כפי שציינתי במבוא, זו גרסת 23 ליטר של התיק. מה שמעניין ב-ACCENT שאפשר לבחור אותו בכמה גדלים שונים – יש 20 ליטר, 23 ליטר וגם גרסת 28 ליטר.

אבל בעיני, 23 ליטר באמת נראה כמו התיק האידיאלי לסחיבת היום יום שלי. אני מרגיש שהתיק עדיין מצליח להיראות ממש דק, הוא עמיד ויציע לי מספיק גמישות לשאת את כל הפריטים שאני בדרך כלל אוהב, אבל עדיין לא יהיה גדול מדי.

הוא הולך לשבת לי טוב על הגב ועדיין לאפשר לי להיות זריז כשאני מסתובב בעיר, או שאצטרך לקפוץ לרכבת תחתית צפופה או משהו כזה. ולהמשיך בסקירת החלק החיצוני של התיק, שמחתי לראות שהוא אכן כולל תא בקבוקי מים חיצוני. זה מציע כמות יפה של מקום.

נכון לעכשיו, מה שיש לי כאן הוא אותו בקבוק מים שראיתם בכל סרטוני התיקים היומיים שלי ושנכנסים לשם די בנוחות. לתא בקבוקי המים עומק יפה ובגלל החומר האלסטי, הוא גם יכול להכיל בקבוק מים עבה יותר. בחלק העליון של התיק יש ידית נחמדה מאוד עם חומר רך כמו ג'ל שעושה את זה מאוד נוח לאחיזה.

הידית העליונה לא ארוכה מדי מה ששומר על מראה מלוטש מאוד, הרצועות בחלק האחורי זה אזור שבו התיק באמת מצטיין, אני אוהב איך זה יושם. לרצועות יש מידה יפה של ריפוד, הם די עבים, אבל הם עדיין רכים.

יש להם גם חומר מבודד שיעזור למנוע הצטברות של לחות, רוחב הרצועות הוא גם ממש נחמד לנשיאת עומס כבד יותר. ומאוד אהבתי את צורת המתאר שיש לרצועות. אז פשוט כל הכבוד. בנוסף לזה, לרצועות אלה יש רצועת חזה מתכווננת ונשלפת כדי לעזור בהפצת חלק מהמשקל.

מבחינת החלק האחורי, הוא גם מאוד נוח. הריפוד רך מאוד ויש בו גם את אותו חומר שראינו על הרצועות. בנוסף על כך, יש כאן כמה ערוצי אוויר נחמדים כדי לשמור על זרימת האוויר לאורך כל היום כדי שהגב שלך לא יהיה לח. הייתי רוצה שהריפוד יהיה מוגבה מעט יותר כדי ליצור תעלת אוויר עמוקה יותר, כדי לספק קצת יותר זרימת אוויר.

אבל לרוב, באמת לא שמתי לב ליותר מדי בעיות, במיוחד בהתחשב בכך שהתיק לא כל כך גדול. זו עבודה נהדרת באמת על הרצועות והמילוי האחורי בסך הכל. זה בהחלט היה אחד התיקים הנוחים יותר שבדקנו בערוץ.

עוד תכונה נחמדה היא רצועת המזוודות שיש לו כאן כדי שתוכלו להניח אותו על המזוודה שלכם בזמן שאתם נוסעים, כך שתוכלו לחסוך מעט משקל על הכתפיים. לגבי האפשרויות הארגוניות השונות, התיק כולל כמות יפה של כיסים.

בואו נסתכל על הכיס בצד. זהו תא רוכסן פשוט מאוד עם כמות נאה של מקום. וכך כשפותחים אותו יש לו פתח די רחב, וכעת מה שיש לי כאן הוא כבל טעינה שיעזור לטעון את הטלפון שלי. ודבר אחד שאני אוהב בתא זה הוא החומר האלסטי ש-THULE כללה כאן.

זה בהחלט נותן לו קצת יותר גמישות אם אתה רוצה לאחסן משהו קצת יותר גדול ואפילו להשתמש בו כמחזיק בקבוק מים משני. אז גמישות ממש נחמדה מוצעת שם, ואז אם יש לך רק כמה אביזרים קטנים יותר או שאין לך שום דבר גבוה שאתה צריך להחזיק, אתה יכול פשוט לרכוס אותו.

בסדר. הבא בתור הוא תא גישה מהיר נוסף בחלקו העליון, שהוא חלק "מהאזור הבטוח" של התיק מכיוון שהוא תא מעטפת קשה. וכך הוא מציע מקום נחמד לכל דבר

עדין שאתה סוחב איתך לאורך כל היום ופתח די רחב. ולכן כרגע מה שיש לי כאן זה משקפי שמש  Ray-Bans שלי עם המארז שלהם.

ובנוסף יש לי גם את מצלמת ה- GoPro שלי, ודבר מעניין בתא זה הוא שיש לו תוסף קשיח נשלף שתוכל למקם כדי להוסיף מעט הגנה נוספת על אותם פריטים עדינים. באופן אישי, אני רוצה להסיר את זה כך שיהיה לי קצת יותר גמישות כיצד אוכל להשתמש בזה.

אני מרגיש שהחזית עדיין די קשה ומציעה את ההגנה שאזדקק לה. ואהבתי שיש רק קצת מקום נוסף. ובנוסף לכך, אם אתה מסיר את התוספת, יש כיס של סקוטש שמאפשר לך פשוט לאחסן פריטים קטנים יותר. אז כרגע מה שיש לי כאן הוא רק דונגל ה- USB שלי למחשב נייד MacBook שלי.

ואז יש לי גם עט סטיילוס ומצביע לייזר. זה כמות נחמדה מאוד של מקום והגנה בתא זה. ואני אוהב שתוכל להוסיף או להזיז את התוספת הקשיחה לקבלת גמישות נוספת. הכיס הבא שעליו נסתכל הוא תא גישה מהיר לאורך החלק הקדמי.

אז יש כאן מגוון סביר מאוד של כיסי מידה שטולה סיפקה כאן. ולכיס הזה יש פתיחה גדולה לכל דבר שטוח יותר שעליך להגיע אליו במהירות לאורך כל היום. אז כרגע מה שיש לי כאן הוא מחברת מעור מלא ובגודל מלא. ומאוד אהבתי אותו גם מבפנים, יש מחלק רשת קטן שיעזור להוסיף הפרדה וכדי שהדברים לא ישקעו בתחתית התא.

אז ברשת המחולקת, מה שיש לי כרגע זה רק הקינדל שלי- קורא אלקטרוני, כך שכמות גדולה של שטח המוצעת כאן ובונוס נוסף בכך שיש לך רוכסן אנכי זה שאתה יכול למעשה להניף את זה בזמן שאתה עדיין לובש את התיק ולהיות מסוגל לגשת אליו די בקלות.

וכך הכיס האחרון שעליו נסתכל הוא האזור המרכזי בו נמצא גם שרוול המחשב הנייד. למרות שמדובר בתיק טעינה עליון, יש לו פתח רחב למדי. אז כן, אתה יכול לראות את הפריטים שנמצאים בתא הראשי. והופתעתי מעט עד כמה הצלחתי להחזיק עם קיבולת 23 ליטר.

חשבתי שאני אצליח להכניס קצת יותר מהפריטים שאני בדרך כלל נושא איתי. זה היה סוג של התאמה הדוקה, וזה גם לא הולך להיות תיק נהדר לטיפול בפריטים גדולים יותר כמו קופסת אוכל, או אם אתה צריך לקחת בגדים ונעליים. וכך הפריטים שיש לי כרגע כאן, הדבר הראשון הוא אוזניות BEAT שלי, אוזניות אלחוטיות עם מארז קשיח.

והדבר הבא זה מארז קשיח שיש בו את פרטי הטכנולוגיה שלי, את האביזרים ואת הפלאגים והכבלים. בהמשך, פשוט יש לי תיקיה פשוטה עבור הניירות והקבלות שלי. ואז יש לי גם את שולחן העבודה העמידה הנייד שלי, וזה נכנס אליו די בקלות. ועכשיו עם התא, מעט ריק, תוכלו להרגיש טוב יותר את היכולת הכוללת.

ודבר אחד שאני מאוד אוהב בתיקי טולה הוא הבטנה הפנימית הבהירה שיכולה לעזור להקל מעט על המראה מבפנים ולמצוא פריטים שעשויים להיות קרובים יותר לתחתית, כיסי החלקה המציעים כמות נפח יפה ויש להם מעט גמישות.

אז הנה, יש לי את הרמקול הנייד Bluetooth הכחול הנייד שלי ובטרייה נטענת, ואז יש לי גם את עכבר הקסם של אפל. יש כאן כמות טובה של שטח שמציעים תאים אלה. וזה נחמד שזה מונע מפריטים קטנים יותר לרדת עד למטה כך שתוכל להגיע אליהם ביתר קלות, למרות שזה נחמד שיש לך את הכיסים האלה.

דבר אחד אציין שהוא הלוואי שהם היו בצד השני של התא. האופן שבו הם ממוקמים כרגע כאן, אם אני מכניס הרבה דברים לאזור המרכזי הזה, זה סוג של לחץ על המחשב הנייד וזה פשוט יוצר פער מסויים. אז אני באמת הייתי רוצה שהם יוצבו כאן רק כדי להקל עליהם את השימוש ולנצל טוב יותר.

בנוסף לכיסי החלקה האלה, יש גם שני חריצים קטנים שבהם אתה יכול לאחסן משהו כמו עט או סטיילוס. הדבר הבא שנבדוק הוא שרוול הטאבלט, וכרגע מה שיש לי כאן זה האייפד שלי.האייפד מיני.

כפי שאפשר לראות, יש מקום רב לטאבלט בגודל 10 אינץ '. מה שנחמד בכיס הזה הוא שהוא מוגבה, אך למרבה הצער הוא לא מציע רפידות רבות. השרוול עצמו די דקיק. אז זה יותר פשוט למצוא מקום ספציפי למקם את הטאבלט שלך, אבל אין לו שום בטנה מבפנים. ושום סוג של ריפוד נוסף שישמור על הטאבלט שלך.

ואז התחום האחרון שעליו נסתכל הוא שרוול המחשב הנייד. ומאוד אהבתי איך זה מיושם כאן. הוא מציע כמות יפה של ריפוד ותא זה מוגבה קצת מהתחתית.

יש לו כמות הגנה יפה. הוא מתאים גם למחשב נייד בגודל 15 אינץ'. נכון לעכשיו, מה שיש לי כאן הוא ה- 13 אינץ' מק פרו שלי. כך שתוכלו לראות כמה שטח נשאר. המחלקה גם עולה כמות יפה שיש לך מכשיר עבה יותר. זה אמור להיות מסוגל להשתלב שם די בנוחות. אני גם אוהב איך, בנוסף לעובדה שהתא מוגבה, הוא נשלף גם מהצד.

אז בלי קשר לאופן שבו אתה מניח אותו, הוא יהיה מוגן למדי.

ואני חושב שזה ישמור על הלפטופ שלך מאוד מוגן לאורך כל היום שלך. אז עבודה נהדרת באמת עם הארגון בחלל לאורך כל הדרך. ואם אתם מחפשים תיק יומיומי מסוגנן ואמין שתוכלו לקחת אותו למשרד או לבית הספר, זו בהחלט תהיה אפשרות טובה.

זו הייתה חוויה נהדרת בדיקת תיק הגב ACCENT בשבועות האחרונים, הוא באמת בנוי היטב. יש לו מראה נחמד, כמה אפשרויות ארגוניות סולידיות, והוא ממש נהדר לשימוש יומיומי.

אני חושב שהמחיר שלו די סביר, בהתחשב באיכות והתכונות שיש לתיק. ואני גם חושב שזה משתווה היטב לתיקים אחרים בטווח מחירים זה.

אפשרות נוספת שזו הזכירה לי הייתה הסמל למקרה דק. כאילו הסתכלנו לפני זמן מה. זה היה עוד תיק מעוצב בצורה דומה מאוד עם כמה אפשרויות ארגוניות נהדרות, מאוד נוח ללבוש. וכן. נכנס גם בשעה מאה, 110 דולר. ואני חושב שהסמל הדקיק ותרמיל המבטא ממש דומים.

תיק גב מדגם ACCENT של THULE הוא תיק נהדר. הוא מציע איכות עמידה באמת, מראה יפה, ארגון נהדר וזה פשוט הולך להיות תיק נהדר ואמין שתוכלו להשתמש בו ליומיום או לקחת אותו לבית הספר או למשרד.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *